خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/19 - 15:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
جمیری در نشست با بانوان کارآفرین گناوه:

مهم‌ترین موضوع بعد از درمان در استان بوشهر، موضوع آموزش است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نشست با بانوان کارآفرین گناوه گفت: مهم‌ترین موضوع ما بعد از درمان در استان، موضوع آموزش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست با بانوان کارآفرین گناوه گفت: مهم‌ترین موضوع ما بعد از درمان در استان موضوع آموزش است که لازم ترین نوع آن آموزش‌های فنی و حرفه ای است که با تزریق بودجه باید گره گشایی شود.



وی افزود: باعث افتخار است که بانوان ما با رعایت تمامی اصول قابل قبول اعتقادی و اخلاقی در عرصه فعالیت‌های اقتصادی اشتغال محور و اشتغال آفرین حضور دارند.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم با تشریح وضعیت کنونی اقتصاد کشور تصریح کرد: اکنون بانوان ما در ایجاد اشتغال، رفع بیکاری، کمک به معیشت و اقتصاد خانواده نقش مهمی بر عهده دارند.



جمیری با اشاره به اینکه ضعف‌ها در حوزه مدیریت باعث نشده تا بانوان دست از تلاش بردارند بیان داشت: برای ارائه آموزش و به ثمره رسیدن این آموزش بانوان ما به مکان‌هایی مناسب نیاز دارند که خواسته به حقی است.



وی افزود: اگر لازم باشد که ما نیازهای خود را تأمین کنیم و معضل بیکاری را رفع کنیم باید به تجهیز و توسعه مراکز فنی و حرفه ای و هنرستان‌ها جدی تر بپردازیم.



عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس بیان کرد: باید بازارچه‌ای جهت ارائه محصولات تولید شده توسط بانوان کار آفرین بخصوص کسانی که سرپرست خانوار هستند و بار اقتصادی مستقیماً بر دوش می کشند، احداث شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 348882
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار